Seeeeg söndag!

Har varit sjukt seg hela dagen. Inte hänt mycket idag inte. För att förtydliga så är det inte jag som har skaffat ny hund utan Mr Mongos andra familjs granne. Hänger ni med? :-D Du vet, jag känner en, som känner en, som känner en. :-) De har Scrappy Doo ibland också och umgås mycket med Mr Mongos familj. Det är Scrappy Doo som ska fostra lill-grisen. Hur nu det ska gå, eftersom Scrappy Doo är en mes menar jag. :-D

Nu ska det fixas lite i mitt kök, lite middag ska väl trollas fram. Men vete fan vad eller hur jag ska hitta motivationen till det.

PS. Mr Mongo & Scrappy Doo är samma hund. DS :-D

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Håller med. Den här söndagen har varit SJUKT seeeg...

2010-10-17 @ 17:30:19
URL: http://absolutvardag.com
Postat av: Mr Hoff

Ah så kär hund har många namn? Mina troll brukar vara terrorister eller tablibaner när dom är på sitt värsta humör typ övertrötta eller sockerspeedade

2010-10-17 @ 18:51:59
URL: http://queenbitchtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0