Vilken dag!

Ni vet när man tror stenhårt på att man ska göra nått fast på en annan dag men så inser man att det är just idag i stället. Idag var en sån dag. Möte på jobbet och jag trodde det var nästa helg. Inser det när det är en halvtimme kvar men jag hann ändå. Shit, en aning stressande. Jag hade sett fram emot att fika med A & M idag men det sket sig. :-( Innan jag insåg detta så hade jag en soft stund på soffan med schysst frukost och morgonpromenad bakom mig. Hann göra av med lite pengar i stan innan jag drog hem. Och sen en snabbis till brorsan och nu är jag hemma. Eller kom hem för ett tag sen. Nu är det middag som ska göras & sen är det dags att lämna Mr Mongo igen. Vart tar helgerna vägen. Har ingen direkt hård vecka framför mig direkt, jobbar bara fyra dagar. :-) Great!

Och sen ska jag fan ha massage! Japp, det ska jag. Så det så!

Hörs kanske senare..eller inte..:-)

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Ja det där var en fartfylld dag!

2010-10-24 @ 18:36:28
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0