Äntligen hemma!

Som rubriken lyder, äntligen hemma! Najs! Kvällisen med Mr Mongo är klar och nu är det soffan som gäller. Jag orkade inte gå ut i kväll. Jag är skittrött verkligen. Men det kommer fler dagar att gå ut på. Nu är det lite chips som gäller. Och nu menar jag lite chips, en 40 gr påse. Yey! En storkonsument av chips i kväll. :-)

Hittade inte nått jag ville ha på shoppingen. Men så är det ju jämt, när man väl har pengar. När du INTE har pengar, då jävlar finns det snygga saker man skulle kunna sälja sin själ till djävulen för. Men jag ska leta vidare, måste ha nån stickad tröja. Tror att jag aldrig kommer att sluta frysa. Ever.

Hur tror ni det gick på vägningen då? Japp, står still IGEN! :-@ Nu är jag inne på sjätte veckan där inget händer. När ska denna platå försvinna? Börjar misströsta nu faktiskt. Jag hade tänkt att köpa en 300 gr påse med grillchips och 1½ liter ÄKTA cola men det blev 40 gr påse och en halv liter cola. Skulle egentligen inte äta det heller men det tänker jag! Så det så!

Nej, soffan, filten, Mr Mongo på fötterna, lite facebook (måste få reta upp mig lite) och TV..

Hoppas ni har en trevlig fredagkväll, det har jag och har haft. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0