Den som..

..tycker att spinning är en kul aktivitet, tycker jag kan ta sig i röven å det grövsta! I'ts NOT fun! Jag känner fortfarande inte min underkropp. Gick hem från tunnelbanan som om jag vore full. Jag tog ut mig så totalt att jag är förvånad över om jag nånsin kommer att återfå min normala ansiktsfärg, återfå mina leder och om jag någonsin kommer att få tillbaka medvetandet. Och så glömde jag att köpa mjölk. *gråter* Jag bara vägrar att gå ner till centrum och handla. Det får bli svart kaffe eller inget kaffe alls i kväll.

Nu lite korv, stekt potatis och ägg. YUMMIE! Och sen ska jag vika flygplan av mitt röstkort! :-) *mogen* Nope, ska rösta på söndag faktiskt. Så jag får vika flygplan av annat, kanske en petflaska eller en gaffel eller nått annat men är dödligt sugen på att vika flygplan av nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0