En sista..

..sak bara! :-) Varför sitter man på Facebook och häckar om man har folk hemma? Verkar ju en aningens besatt av FB i såna fall! Get a life! "Dricker vin med C & D. -Mmmm." eller "Äter en superb middag med E & F nu" ÄT eller drick då för fan, sitt inte och uppgradera på FB. Kul människa liksom! Kul för gästerna.

Och så finns det dom som uppdaterar via mobilen. "Är i Jakobsbergs C, såg en fin jacka på MQ" eller "På väg hem från jobbet, sitter på tåget, läser en bra bok och undrar vad det ska bli till middag." Ta din mobil och kör upp i röven, jävla Facebook-marodör! Och Farmville -säger inget mer om det. EN ENDA inbjudan till, så kommer jag bajsa på era åkrar! Be afraid!

Kommentarer
Postat av: Bitchen

Synd att vi ej är vänner för då hade du fått: Mafia inbjudningar, Rädda hönsjävlarna inbjudningar och sist men inte minst.. Fiska i min mutta inbjudingar..

Gaaaaaaaaaaah... HATA HATA HAAAAAAAAAATA

Ska lägga upp en bild som symboliserar dessa jävla app... Förutom mafia. Där lirar jag och jag får DÖDA.. Wooohooo Kill Kill KILL uttalas på engelska

2010-09-20 @ 20:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0