Ha,ha!

En liten rolig filur skickade EXAKT det smset till mig i morse. Ni vet mitt skräck-sms. Ha,ha! Nej, Mr K det gick inte hem nånstans. :-D Och nej jag vill inte bli biten i mitt kön eller sköte heller. Lagom störd! :-D

Jag arbeta min första dag idag och orden "noll koll" har dykt upp i mitt huvud under hela dagen. Men det kanske blir bra. Eller inte. :-) Efter det tog jag en och en halvtimmes promenad och nu sitter jag här med illröda kinder och trots att jag ätit middag så är jag inte ett endaste dugg mätt. Fy fan, för en kebabtallrik nu med massa rödsås och massa vitlöksås som fullkomligt dränker pommes stripsen. Knaprar vidare på mitt ubertrista ashård äpple här..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0