Hemma!

Hittade det jag skulle ha på IKEA. Yey! Tror att det kommer bli kanon. Eller jag hoppas det i alla fall. :-) Kommer bli fattig på dessa inköp men kan ju spara på ett helt annat sätt nu än jag gjorde innan, så det känns ju inte helt hopplöst att nalla på sparkontot. Men ändå. Det är ju aldrig kul att göra det. Nog om det.

På fredag ska jag prova "piloxing." Det är en ganska ny träningsform, som är en blandning mellan pilates och boxning. Ha,ha! Undrar hur död jag kommer att vara efter det. Sen hämta Mr Mongo. Och sen kanske utgång senare på kvällen. Bowla, dricka och umgås lite. Kan bli kul eftersom jag missade utgången i helgen som var. Jag var VÄLDIGT SJUK då, kommer ni ihåg det? :-)

Nej, nu måste jag få i mig middag. Tacos..Mm-mm-mm..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0