Honey, I´m home!

Hemma! Stinker klor gör jag efter simningen, så nu är det dusch som gäller, sen lite kaffe, middag och sen hämta hem Mr Mongo. I morgon ska han få vara med på en arbetsplats full med bara blåställ. Önskar att jag kunde få vara med också. Jag vill det. VILL! ;)

Kunde inte bestämma mig för vilken tatueringsstudio jag skulle ta, var på några stycken. Så jag tänkte att jag skulle fundera lite på det och sen ha bestämt mig senast fredag. Så åker jag och bokar tid direkt efter jobbet. Nu är det på G! :-)

Mr Mongo ska få grillad kyckling i matskålen, vad ska jag äta då? Fan, att det ska vara så svårt att komma fram till vad som ska göras till middag. VARJE dag liksom. Funderar på att köpa sushi, det var länge sen. Hm, ja ja vi får se. Nu duschen!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0