Jahopp..

..vart tog denna dag vägen då? Klockan är fem snart och vad har jag gjort idag liksom? Scrappy Doo ville inte gå upp förrän kl 10, så jag fick en ganska bra sovmorgon. Ut med honom, lite lunch, städning och sen har hela dagen gått. Helt sjukt. Tänkte jag skulle ta ett träninspass efter jag har lämnat Scrappy hos Miss E. Ett spinningpass och som ni alla VET vid detta laget så är det INGET jag gör lättvindligt. Som om det skulle vara något kul. Önskar att mitt träningspass kunde gå ut på att jag skulle cykla och äta munkar samtidigt. Det hade blivit lite roligare då. Och kanske en aning klibbigt av allt socker. Och kanske (men bara kanske) lite onyttigt. Det beror ju på hur fort du cyklar sen, om du förbränner munken eller inte. Får cykla till Kapellskär fram och tillbaka för att förbränna en munkjävel typ. :-)

Nope, ska gå och sniffa lite diesel, bara för att.

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0