Ledig!

Me like! Tycker att det är asskönt att vara ledig en dag mitt i veckan, visserligen offrar jag lördagen för att jobba men å andra sidan så slutar jag ju tidigt, så nästan hela lördagen är ju kvar att göra saker på. Har den otroligt roliga tvättsugan just nu. Och om alla vet så tycker jag att den suger. Vem tycker om att tvätta liksom? Sen när den är klar ska jag bege mig till THE Mall och handla lite. Måste ha matlådor, har bara en. Kanske liite snålt tilltaget. Eller om jag ska ta mig till IKEA? Svåra beslut att ta..

Kommentarer
Postat av: Bitch

Tvätta går väl an men att vika ihop fanstygen är Pest, urk, blä och HATA !!!

2010-09-16 @ 19:57:37
Postat av: Anonym

Precis..varför har man inte en tvättslav? Eller man skulle fan ha en slav till allt som är trist att göra själv. :-D

2010-09-16 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0