Ledig..

..och så vaknar jag tidigt, Kunde jag inte fått sova i alla fall till kanske kl 09? Nepp:-( Idag är förkylningen så jävla mycket bättre och jag känner mig bra mycket piggare. Och det mina vänner är sjukt skönt! :-) Vad fan ska man göra en tisdagsmorgon och dag som denna då? *funderar* Träningen har blivit lagd på hyllan på grund av förkylningen. Och jag som verkligen behövde träna för att vågen ska NERÅT. Har en tendens att tycka väldigt synd om mig själv när jag är sjuk, så det har ju blivit vaniljglass med krossde bondkakor. Inte mycket dock men det lär ju påverka när jag inte rört mig nått. Lite irriterande men men.

Igår var jag hemma hos Miss L efter jobbet, vi gjorde mat ihop och kolla på "Shrek" Och så var Miss Mini-Slem med också. Lugnare barn får man leta efter, inte ett ljud alls. Bara hon får vara med så är hon nöjd, antingen i babystolen eller i famnen. Om jag nånsin får barn kommer väl jag få värsta monstret som aldrig nånsin är tyst och har typ kolik 24/7. :-)

Nej, fan lite mer kaffe och sen blir det antingen sängen igen eller kanske en film. Sängen lockar mer tror jag. Eller se en film med täcke på soffan. Eller sängen. Eller film. Tuffa val så här tidigt på morgonen. :-)


Jag när jag ligger i sängen. Nyvaken.
:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0