Lördag, lördag, lördag!

Klockan är inte speciellt mycket men jag är trött. Ha,ha! Det är ju så jävla ovanligt när det gäller mig nuförtiden. Men verkar som om varje gång jag bestämmer mig för att lägga mig tidigt så får jag alltid nått sms eller att nån ringer mig. Det slår aldrig fel nuförtiden. Gick och lade mig tidigt som sagt. (Japp, Miss Fredags-party-pooper!) Men sen fick jag sms från Miss M som var ute på dejt och för varje glas vin tyckte hon att det var kul att uppdatera vad som hände/hade hänt. -"Nu hånglar vi", "Nu ska vi dansa" etc etc. LÅT MIG SOVA! :-) Sen var det lugnt från halv ett till halv sju i morse då fick jag ett sms att hon fortfarande var ute och de skulle dricka kaffe nu. Hon kan ju knepet med att parta, den lilla slampan! :-) Undrar hur mör hon är tills i kväll när vi ska ut? Men hon ska fan med ut. SÅ DET SÅ! :-)

Har ni ätit karlsbaderkringla nån gång? (Det ska vara socker på dom.) De ser skittrista ut där de ligger i disken på konditoriet/i affären men jag tycker de är verkligen skitgoda. Jag vet inte varför egentligen. Men mm-mm-mm.. Käkade en efter lunchen och jag vill ha fler..

Står i valet och kvalet om jag orkar färga håret eller om jag ska skita i det? Jag har ju en sån otrolig fin utväxt av min naturliga hårfärg nu efter blonderingen i påskas. (Shit, vart tar tiden vägen!?!) Utväxten är lika lång som niagarafallet för fan. Funderar vidare här..

Nej, nu ska jag dricka lite kaffe och kolla "TV-pucken". Man har ju släkt som spelar där.. *stolt* :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0