Lördag!

Yey! Somna skittidigt igår och sen vakna jag av ett sms typ precis i örat vid halv ett. Mobilen hade både ljud och vibrator på. Kan inte riktigt minnas när jag ställde in att det skulle vara så men den har levt sitt eget liv, sen den åkte ner i diskvattnet. Japp, min nya mobil åkte ner i diskvattnet. Bara sådär. Jag gjorde inget alls. Lovar. :-) Men den klarade sig utan en enda liten fuktskada men det kan ju bero på att jag var snabbare än snabbast när jag kasta mig efter den i vattnet och slet upp den. Och sen öppnade jag den och tog ner den i smådelar och lät den torka. Miss Macgyver liksom! (Stavas det så!?!) Och den klarade sig och ingen kan vara gladare än jag. Och nu diskar jag inte och pratar i mobilen samtidigt. Inte ens med headsetet för det skulle inte förvåna mig att jag på nått sätt lyckas få mobilen ur fickan och ner i vattnet igen. That´s my luck. :-)

Såå, vad ska ni göra idag då? Några planer?

Nope, ska lägga mig på soffan ett tag, det sliter på att sms.a mitt i nätterna. :-P

Adios..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0