Oh..

..hade fått en klädeskatalog när jag kom hem. Jag bara älskar lukten av kataloger. Nej, jag är inte störd. :-) IKEA-katalogen luktar inget men Ellos-katalogen gör det. Yummie! Lukta får ni se.

Har ätit lunch men Miss L och lilla Miss Slem idag. Tre månader gammal med en enorm attityd redan. Lycka till L, när hon kommer i trotsåldern. :-) Och det är alltid lika kul att träffa dig! Och lycka till i morgon, det kommer att gå bra! :-D

Så var det fredag, ja. I kväll händer det nog inte så mycket. I morgon kommer det att hända desto mer. Åka & lämna Mr Rumpstek till söderort, in till stan, shoppa lite, hem, fixa i ordning sig och sen in till den stora staden.

Och jag står still IGEN! Blir helt vansinnig, kan jag gå ner i vikt nu!?! Hoppade upp på vågen lika glad som en gravid noshörning på metadon och ser att det inte hänt ett SKIT! Inte en siffra hade ändrats. INTE EN SIFFRA. Baah! :-(

Äh, ska stoppa en gaffel i stickkontakten bara för att..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0