Så var..

..denna måndag typ slut. Fan, vad denna dag har gått fort. Har gjort middag (Viltskavsgryta med hemmagjort mos och lingonsylt. Yummie!) när jag kom hem och hunnit med en promenad på en timme. Nu ska det bara njutas i soffan med lite kaffe och lite tv. Lööövley! :-)

Jag är verkligen morgontrött men det slår fan allt att kunna vara hemma på kvällarna. Inte som när jag jobbade i somras. Började mellan 14-15 och sluta mellan 22-23. Hur jävla osocialt var inte det då? Och när man hade gått upp på morgonen så väntade man bara på att få gå jobba. *visar fingret* OB-tillägget missar jag ju men det är _SÅ_ värt det, ska ni veta.

Och så har jag bestämt mig att jag inte ska vara hemma förrän tidigast klockan halv sex de kvällar jag ska träna. Jag ska ge järnet på gymmet, i bassängen, på cykeln eller på gruppträningen, beroende på vad jag ska träna. För om man tänker rent krasst, vad gör man egentligen när man kommer hem? Man är ju knappast aktiv, (inte jag i alla fall) helst så blir det ju soffan, tv:n på i bakgrunden och datan på magen typ. Men jag ska inte träna varje dag, då lär jag tröttna snabbt. Och om jag inte har gått ner till nästa gång jag ställer mig på vågen kommer jag att gå hem och bygga koja av mitt köksbord och mina fleeceflitar och aldrig mer komma ut därifrån. Och knapra  på en cykelpump eller nått.

Adios..


Kommentarer
Postat av: A

Koja kuuul!

2010-09-14 @ 13:56:30
URL: http://absolutvardag.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0