Vill åka bort!

Ska visserligen göra det men det är ju skitlångt kvar tills dess. (Februari) Jag vill åka iväg på en weekendresa. Sitter och kollar runt lite och en weekend (tors-sön) till New York kostar mellan 5000-7000 kr/per person, beroende på vilket hotell och hur många mellanlandningar det är. Jag skulle SÅ gärna vilja se New York. En resa till Paris är då en aning billigare. "Bara" 2500-4000 kr. Men Paris lockar inte lika mycket som New York. London skulle jag också kunna tänka mig att uppleva igen. Det var en ball stad men skulle vilja ha ett bra mycket trevligare sällskap denna gång. Ingen jävla Mr Idiot med mig. Eller om man ska hyra stuga i fjällen en vecka. Jag åker ju visserligen inte skidor men å andra sidan -bara det att ha snö omkring sig och elda i öppen spis på kvällarna. Shit, vad härligt. Gå på långpromenader i kyla med Mr Mongo. Eller promenera själv då, för han är ju så jäkla bekväm av sig. :-)

Ska leta vidare här på resor/fjällstugor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0