Woohoo!

Nu har jag hittat soffan och TV-bänken jag vill ha. Ny TV ska också inköpas. Nu är det bara färg till väggarna och nån som vill utföra jobbet också. För jag orkar fan inte måla själv. Vardagsrummet -klart, nu är det hallen och sovrummet som är kvar. Det är mycket nu. :-) Köket kan jag inte göra så mycket åt tyvärr. Hade det varit bostadsrätt hade jag ledig ändrat köket men nu -nope! Kanske kan lägenheten bli klar till jul. Kanske. Yey! :-) Nu till IKEA och kolla in grejorna som jag spanat på, på internet. Hoppas det stämmer överens med verkligheten. Och sen kolla TV. Där är det ju också en djungel. Och sen kolla pricerunner, net on net etc etc.

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0