Aaaaah!

SOL! Sol! SoL! SOL! Sol! S-U-N-S-H-I-N-E! Солнце (sol på ryska) Fan, att inte frysa konstant om fötterna gör livet fan bra att leva. Det blev ingen Skärholmen men en tur till Kista Galleria. Bytte en tröja, fick en ny, köpte en till fast i annan färg och sen en tur in på den nya ÖB. Den är ju inte så jätteny men jag har inte varit där sen den öppnades. Hela undervåningen var bara fylld med godis. Undrar om det är så bara för att det är påsk nu eller om det är så jämt. Då vet jag vad jag ska undvika för affär när jag är godissugen. Skulle bara kolla runt lite men kom ut med en kasse för 220 kr. Precis 220 kr MER än vad jag har räknat med innan. Men shit happends! :) Nu är det kaffe som gäller, handling på Willys och sen promenad. Det är så en ledig dag ska tas!

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0