Ledig!

Snacka om att jag var trött igår. Jag somnade på soffan vid halv sju, vaknade upp vid elva och somna om, vakna upp tio i sex, somna om och vaknade klockan åtta. Fan, vad det behövdes. Känner mig sjukt pigg. Tänkte jag skulle skifta till sommardäck men kom på att jag har odubbade vinterdäck så jag kan vänta lite till med att byta. Men på onsdag tänkte jag att jag skulle fixa det. Ska fixa käk till Mr Mongo för han ska till söderort medan jag är i Riga. Tänkte göra lite pannkakor, pyttipanna och lite annat smått & gott. Ska åka till Skärholmen och handla den där ringen och byta en tröja lite senare. Först lite kaffe och sen göra lunch.

Yey!

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0