LEDIG FREDAG!

Tjohoo! Dricker kaffe och precis käkat frukost. Damn! Idag har jag inte en aning om vad som händer. Ska hämta kanelsnurran kl 16 och skjutsa honom till söder sen. Hundfri ledig helg. Inte fel, inte fel. :-) Lakritsfestival i morgon och på söndag. Ska gå i morgon. Och jag kommer inte in på Facebook. Det är bajs. :-( Måste ha mitt dagliga Facebook-knark. Och jag är nervvös för tisdag. Tandläkaren. Och tiden är inte förrän klockan 18.30, så jag kommer att gå omkring HELA dagen och HALVA kvällen och vara nervös. Crap! Men det går nog bra. Försöker intala mig själv här. :) Och så måste jag byta till sommardäck innan den 15 april. Så mycket saker, så lite tid. :-)

Nope, lite mer kaffe och sen ska jag klura ut vad jag ska göra tills jag hämtar Scrappy Doo.

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0