Måndag!

Denna dag har innehållit kiropraktor och smärtsillande! Ljuva smärtisar! :) Men nu vet jag inte om jag ska ta dom innan jag hämtar Mr Kotte och åka buss eller om jag ska ta bilen och ta dom efter jag kommer hem. Fan vad det ska bli mysigt att ha hem lilla fisen. Har saknat honom så! Ska bara komma ihåg att jag inte får ge honom mat efter klockan åtta i kväll. Han ska ju opereras i morgon och får ju inte ha mat i magen då. Den här dagen har inte varit speciellt innehållsrik. Gick upp åtta för att ringa efter en akuttid hos kiropraktorn, somna om, åkte till kiropraktorn, glömde mobilen hemma, kom hem, slängde in en kyckling i ugnen, gjorde kaffe och har pratat i mobilen. Yey! Så jag har besök hos kiropraktor hela denna vecka och sen två gånger i veckan de två nästkommande veckor. Tur att de har avtal med landstinget och tar frikort -som jag har! Yes! Annars hade jag varit fattig nu. :)

Nu ska jag läsa lite innan det är dags att hämta Mr Mongo. Det blir smärtstillande och buss på det för att hämta honom.

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0