Semester!

Och det behövs kan jag säga. Så jävla mycket på jobbet så mycket energi har gått åt där och oro för Miss R. Men jag vägrar att tänka på att det skulle kunna gå åt helvete, det kommer att gå bra. PUNKT! Och så misstänker jag att jag har Ischias för tillfället, ska ta mig till en kiropraktor på måndag för det blir bara värre och värre. Känns som om jag är som en 80-årig kärring när jag går. Och det gör konstant ont i höften, på låret och ibland i knät. Och nu börjar det göra ont i vänsterbenet med. Yey! Hittills har det varit i högerbenet. Och på tisdag ska Mr Mongo operera bort knölar som har dykt upp pa hans kropp. Bara att hålla tummarna att det inte finns nåt elaktartat i dom. Så det har varit och är lite mycket nu. Så därför har bloggandet uteblivit som synes. Men förutom all skit så är det bra. :-)

Och nu lite kaffe, när jag kommer upp från soffan.. :)

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0