Undrar..

..varför just lönedagen känns så jävla bra? Och om man har jobbat extra och vet att man kommer få ut en sjuk bra lön så känns den ännu bättre. :D Har inte haft nån tv sen kl 10 i morse men den kom tillbaka för typ en kvart sen. En lugn och tyst kväll. Har bara pulat lite, diskat, färgat håret och läst. En schysst onsdag. :) Såg på jobblistan att jag ska börja kl 07 på måndag och då insåg jag att det är fan inte lång tid kvar alls av denna semester. VART TOG DEN VÄGEN!?! Poff -borta! Sjukt. Har några dagar sparade som jag fundilerar på att ta lite senare i höst. Men det var ju snällt att inte jag behövde börja klockan 05:30 efter semestern i alla fall. Lite positivt i alla fall. :-)

Nope, ska halta mig in till köket och göra mig en kopp te.

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0