Har..

..jobbat hela julhelgen och idag var en ledig dag. Skönt som fan! Sov till 12 och sen gick jag till grannbyn och hämta ut träningskortet och sen tog jag mig in till Kista Galleria med alla andra muppar på mellandagsrean. Jag skulle egentligen inte ha nåt men hitta en munkjacka som jag kollade på innan jul som då kostade 650 kr var nu nedsatt till 290 kr så då slog jag till.

Men annars är det väl mest lurendrejerier det här med mellandagsreorna, en del höjer ju priset innan jul så folk tror att de handlar billigare nu men egentligen betalar de det priset som var förut. Exempel: Adidasbrallor innan jul 290 kr och nu var det 50-70% och priset var fortfarande 290 kr. Lite fult faktiskt. Och jag har verkligen inte tålamod att trängas med folk, jag fattar inte att folk orkar. Börjar bli gammal. :-)

Nu är det bara typ två och en halv jobbvecka kvar innan jag drar till Egypten. Jabba-dabba-dooo! All inclusive och 4-stjärnigt hotell. Yummie! Ska glida omkring i poolen/havet och bara njuta av att jag slipper jobba och slava. Great!

Nope, lite mer kaffe på det här så blir allt perfekt.

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0