Måndag..

..snart slut. :-) Yey! Vad har hänt denna dag då? Jobbat, handlat en Waynes Coffee-mugg, handlat lite annat smått och gott, handlat lite mat, lagat mat, rensat lite i mina skåp, duschat, skrubbat mig och smörjt mig. Så nu sitter jag här len som en persika och gluttar på "Två och en halv män". Ska väl strax dra mig in i sängen, börjar 06.00 i morgon men tänkte läsa lite av min nya favoritförfattare: Mats Ahlstedt


En kopp te, höra hur vinden viner utanför och så lite mord på det. Kan det bli bättre?!? :)


Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Vilken bok är den första? Har tittat trånande på dom böckerna..

2011-12-12 @ 22:28:20
URL: http://absolutvag.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0