Inte..

..mycket bloggande på sistonde. Men det ska väl bli skärpning på det. Men just nu är det mycket förvirrat och bara SÅ förvirrat i mitt liv. Lite mer kryptiskt men så är det. :D Livet i övrigt är bra men ändå förvirrat. *tjatar* :)

Var på rekrytering till polishögskolan idag, några saker att komplettera så jag får söka om ett år. Bland annat måste jag tenta upp treårigt gymnasium, göra ett högskoleprov och sen måste jag ju självklart öka på min träning. Löpning, smidighet och marklyft. (Inte lätt att lyfta en docka på 77 kilo och dra den 15 meter. Jag klarade typ fem meter. Visserligen är mycket teknik men ändå.) Kanske dags att sätta i gång redan nu. :)

Vägde mig idag och det hade försvunnit 2.7 kilo. Yey! Snart är jag klar. Nåja, kanske inte men jag närmar mig sakta men säkert. Och det gillas MYCKET!

Jag har fan flyt i mitt liv just nu. OM bara en sak kunde gå vägen så skulle mitt liv fan vara perfekt. ;) (Och nej, inte att XxX ska bajsa på sig i en motorvägskö så skulle mitt liv vara perfekt. Jag är SÅ mycket mer mogen än så än att önska såna saker. :D)

Nej, hörrni, nu ska jag knäcka en äkta coca-cola. DET var länge sen. Och det ska bli skitgott! :)

Have fun, babes!

Adios..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0