Jag är..

..slut! Shit, vad jag är trött. Och snorig och ont i halsen. Ser ni att jag vet hur en söndagkväll ska tas? :-) Har jobbat idag och dagen har känts bra lång. Men är ledig i morgon. Ska sova ut och sen softa hemma hos Miss L och pussa lite på Mini-S.

Vi var ett gäng på jobbet som spelade på hästar igår och vi fick inte in en enda häst. INTE EN ENDA. Haha! Fatta den bedriften. Det borde vi vara stolta över. :-D Jag och en annan kollega spelade på Lotto idag. Så jag hoppas på storvinst! Big Time! :-) Det skulle ju underlätta lite faktiskt. Eller hur? ;)

Jag känner inte smaken av mitt kaffe & det suger. Och det gör ont när jag sväljer. VÄLDIGT ont. BARA SÅ NI VET! Snorar högt i min ensamhet här. Och suckar djupt. :-)

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0