Måndag!

Mitt liv är fan great för tillfället! :-) Me like it a lot! Fan, vad sjukt att livet kan ta såna vändningar. Från augusti 2010 har det bara gått framåt och det verkar fortsätta med det. Synd bara att jag slösade bort min tid på skit innan dess. Men det är bara att se det som en erfarenhet och se till att aldrig upprepa det igen. Och lära mig av mina misstag. Och så ska jag inte glömma bort att vara tacksam för det jag har. För jag har verkligen det jag behöver och lite till. Man får inte glömma bort det och börja ta det för givet. Då lär det gå åt helvete till slut.

Så idag är jag tacksam för detta: Mitt jobb, mina balla kollegor, min LÖN, min bil, min lägenhet, mina vänner, brorsor, att allt skit är borta ur mitt liv som gjorde mig ledsen och sen finns det mer säkert att vara tacksam över men det lägger vi i kategorin övrigt, så glömmer jag inget/ingen.

Halleluljah! :-D

Nu har jag mässat klart för idag.

Visar fingret till dig! För du kan ju glömma att jag glömmer stålarna..! :)



Adios..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0