Nu har jag..

..ledigt i dagarna tre! Jabba-dabba-doo! Förkylningen har lagt sig lite men mår inte hundra. Men det blir bättre. :-)
Snacka om snöoväder det blev. Det kan inte ha undgått nån i och för sig. Men nu känns det som om det till och med räcker för min del. Jag är trött på att skrapa och borsta bilen. Jag vet att det verkligen är det I-landsproblem MEN det skiter jag i. :-) Ska hämta hem Herr Kanelsnurra i morgon och sen så är det han och jag fram till på söndag. Yey!

Sov nästan tre timmar när jag kom hem efter jobbet. Lite trött!?! :-) Började 05.30 i morse och somnade i bra tid men vaknade upp efter typ två timmar. Som jag har gjort hela den här veckan. Och såklart inte kunnat somna om på en gång. Kanske det var därför jag kunde tryna gott när jag kom hem. Hann knappt blunda innan jag hade somnat. :)

Nej, vad tror ni om att tappa upp ett skumbad, tända lite ljus, längta och fantisera lite? Japp, ännu mer kryptiskt! :D

Får lite sällskap sen och ska kolla film. Great! :-)

Adios..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0