Söndag!

Sista dagen av min ledighet. VART tar dagarna vägen som jag har frågat ett antal gånger förut?

Var ute med Mr Mongo på morgonpromenaden och ser att han blöder på ena tassen. Fuck! Kommer hem, tvättar och nu stöder han inte 100% på den tassen. Hoppas det går över. Han sover just nu men tassen är bra svullen men jag hittar inte nått i tassen eller runt om. Skumt. Som sagt, hoppas det går över.

Jag blev inte miljonär igår. Trist. Inte för att jag direkt hade trott det på fullaste allvar. :-) Men det kanske blir nått på hästarna. Det får jag veta i morgon.

Och kan jag bara sluta upp och överanalysera precis ALLT!?! Give it up liksom! Ta det bara som det kommer och njut av det som sker nu. Fan, börjar prata med mig själv.. :)

Och jag MÅSTE SLUTA läsa mina harlequinböcker. Det gör mig helt skruvad i huvudet. Mer skruvad än vad jag var innan.

Återkommer.

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0