God fortsättning på Er alla!

I dag är det första dagen på 2011. (Kan det ha undgått NÅN?) Och jag ligger på soffan och njuter bara. Tänkte jag skulle lukta lite i min Ellos-katalog sen.  Ja, ni vet att såna kataloger luktar något visst. Och jag bara älskar att bläddra i såna kataloger fortfarande trots att man kan kolla in dom på nätet med. Tycker att det blir mer känsla att bläddra lite. (mycket bläddra nu)  Ja, jag vet att det låter uråldrigt men då får det göra det. :-)

Hur var gårdagen för Er? Hoppas den var bra. Min var helt okej, inte den roligaste festen MEN sällskapet jag var med var roligt så det blev en bra kväll i alla fall. Vad sägs om denna meny: Västerbottenscheesecake (ska det vara bara ett ord?) till förrätt, oxfilé med potatiskaka och rödvinssås och till efterrrätt blev det pannacotta med passionsfruktsgelé. Vitt & rött vin till det. Maten var suveränt jävla god. Och champagne vid tolvslaget och sen runt halv två var det ostbricka. Och som alla vet är ju ost min akilleshäl, skulle fan kunnat dammsuga ostbordet. Damn! Men jag tog bara (!) två omgångar. Haha! Vi får ju se hur vågen ställer sig till det på måndag. :-)

Mindre kul var det att ta sig hem, mitt tåg kom in försent till Centralen så jag fick vänta i 27 minuter på mitt tåg. Bara för att det var så stökigt på tåget före så de kunde inte lämna stationen. Men Miss A hade det LITE värre, först utgick hennes tåg så hon fick stå och vänta i en trekvart och sen blev det ett tågbyte så det tog typ henne en och en halv timme att ta sig hem från söder.

Sen är det nått jag faschineras av och det är att när det är skittrångt på dansgolvet så ska det alltid finnas några som ska sätta i gång nån jävla pardans. Ungefär som om de var totalt solo på dansgolvet. Sätta i gång med en jitterbugg så alla andra blir sönderknuffade och får armbågar lite varstans. Det är fan alltid så! Och varför gör man så? Nötter!

Glöm inte Ivanhoe idag kl 13.40. (TV3) Det är ju bara SÅ nyårsdagen. :-) Fan, vad skönt att jag har idag och i morgon ledigt också. Nu ska jag plocka bort lite vissna blad på min gullranka och sen ska jag fortsätta att slappa i mina porriga pyamasbrallor. ;)

Hoppas att ni får allt ni önskar under 2011. Och glöm inte att uppskatta det ni har, ändra det ni kan och skit i det som ni inte kan göra ett skit åt. Och lägg ner energi på saker som GER er energi. Sådärja, nu har jag varit vis för hela 2011. :-)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0