Har..

..hämtat hem Mr Mongo. Familjen Bäst ska ha en veckas semester uppe i Norrland så han ska vara hos Miss N i tre dagar. Lämnar honom i kväll och hämtar hem honom på onsdagkväll och sen kommer han att vara med mig torsdag till söndag. Har ju semester ju! Woohoo! Och sen så är jag själv i två dagar innan jag börjar jobba igen. Har redan nu planerat sommarsemestern. Vaddå, det gäller att vara ute i god tid ju. :-) Vill ha semester juni, juli och augusti. Dock inte alla tre månaderna sammanlagt (dröm) men en vecka i juni, en vecka i juli och två veckor i augusti. Sen få jag ju se om jag får de dagar jag vill. Hoppas kan jag ju. Och ni vet ju alla att hoppet är det sista som där. *poetisk* :-)

Ska kolla lite på tv och sen är det time att göra maten som Mr Mongo ska ha med sig. Tänkte att han skulle få lite pannkakor, lite köttfärs, lite fläskkarré med sig som han ska skölja ner med lite torrfoder.

Vi lär ju höras, fuckers! :-)

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0