Herr kanelsnurra..

..är lämnad och jag har varit på IKEA. Men jag var inte där så länge. Lite drygt när man bara trängs och blir på dåligt humör på en nanosekund efter man gått in genom dörrarna. Nu är det lite städning och dammsugning som gäller och sen middag. Och det eviga dilemmat -vad ska man äta till middag? Skippar pajplanerna. Vill göra nått som går snabbt att fixa ihop. Typ korvstroganoff eller bara stekt falukorv med mackisar bara. Skitsamma, nått hittar jag väl på. Och inte ett skit på tv -inte för att jag är så förvånad, det är ju söndag. Har det nånsin varit nått bra på tv då? Nope, kanske en schysst film som börjar halv tolv och den orkar man ju se om man ska upp klockan 5. Och bara för att jag kan sova hur länge som helst i morgon så kommer det inte att komma nån schysst film överhuvudtaget. Just my luck!

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0