Och..

..så har jag glömt att skriva att jag blev dumpad (!) igen av Mr-jag-har-ingen-tjej-nu. Haha! Tycker att det börjar bli ganska unerhållande detta. Jag träffade ju på honom på jobbet och så snacka vi lite och han sa att jag inte skulle komma undan med att inte träffa honom. (Psyko?). Men det gjorde jag. (HAHA!) Och sen ringer han på nyårsdagen med hemligt nr (jag måste ju svara då, om det skulle vara E, om det har hänt Mr Mongo nått.) Och vi snackade typ i en timme -eller han tjata om att jag skulle komma över mest. Och sen nu i veckan så kommer det ett sms att han snackat med sitt ex och att det är komplicerat och han vill inte ha nått strul. What!?! Haha! Han måste ha nått (MÅNGA) fel. Och sen dagen efter det så skriver han ett nytt sms: -"Om det här inte skulle funka, så hör jag av mig igen, om det är okej?"

Behöver jag skriva att jag inte svarat på dessa sms. :-)


Kommentarer
Postat av: absolutvardag

Hahahahaaaaa!

2011-01-10 @ 09:49:47
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0