Söndag..

..och jag har precis kommit in efter en långis med Herr Kanelsnurra. Han ska lämnas klockan fem så tänkte tillbringa fram till dess med att gulla sönder honom. Låter som en bra söndag, tycker ni inte? Och så MÅSTE jag ta tag i detta med att renovera lägenheten. Ska åka på tisdag efter jobbet och kolla in färger. I morgon är det bugg igen, den tredje gången och då ska vi lära oss att snurra lite mer avancerat. Hur nu det ska gå. :-) Miss A är ju i Egypten så jag får snällt pallra mig dit själv. Men det ska npg gå bra. Tror jag. :-) Och så glömde jag att köpa mjölk. Igen. Och jag dricker kaffe just nu som smakar tjära. Urk!

Ni vet ibland när man gör en ganska liten sak och så känns det som om det är ganska avgörande del av livet i alla fall? Vet att det låter MYCKET kryptiskt men då får det låta så. :-) Jag gjorde en liten positiv sak och det känns så satans skönt att äntligen ha gjort det. Haha! (Bara fråga om ni vill veta)

Vi hörs senare, nu ska jag jäsa på soffan och skjuta den äckliga kaffekoppen åt sidan. Ska njuta av gott kaffe från Seven-Eleven sen på hemvägen efter jag lämnat Mr Mongo. Och så ska jag inte glömma att köpa mjölk. Inte glömma.

Adios..

Kommentarer
Postat av: absolutvardag

Oh please do tell om det lilla stora...

2011-02-01 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0