Tvättstugan!

SUCKS! Men det är ju inget nytt direkt. :-) Har inte så mycket kläder så det kommer att gå snabbt. Men hatar den i alla fall. Funderar på om jag ännu en gång ska försöka mig på att göra paj. Köttfärspaj eller tacopaj men jag velar lite. Ja,ja vi får se. Världsliga funderingar så här på söndagsmorgonen. Trist att det börjar töa ute. Det är ju så jävla fint när det är snö. Nu halkar man bara omkring som ett mongo på hal is liksom. Och Scrappy Doo drar in så satans mycket grus när det blir sånt här väder. Men ska städa (IGEN!) efter jag lämnat honom, dammsuga bort varenda lite gruskorn i hallen och resten av lägenheten. Intressant vetande va? :-D Och sen efter lämning så ska jag till IKEA. Och slåss med de andra som vill hitta nått på rean. Känner mig slut redan nu. :-)

Kan ju ledigt rekommendera middagen jag gjorde igår: Stora köttbullar fyllda med fetaost och persilja, färsk pasta och tomatsås gjord på färska tomater, vitlök, oregano och chili. Så jävla gott. Damn!

Och i morgon dejt. ;-) Känner mig lite nervös faktiskt. Men det ska nog gå bra.

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0