Fan!

Fan, vad dagarna bara försvinner. Sjukt. VET att jag har skrivit det förr men HALLÅ! -vart tar den jävla tiden vägen? Har jobbat i tre dagar och det har gått bra. Trodde det skulle vara jobbigare att komma tillbaka till jobbet men det har varit lugnt som fan. Och hoppas det fortsätter så tills jag går på semester igen. :-) Sen har det inte hänt så mycket mer. Varit på IKEA idag och handlat lite blommor. Häckat på soffan, surfat, läst, surfat lite till, gjort köttfärslimpa, surfat lite mer, fått reda på lite hemligheter och sen har det inte hänt nåt mer. En mycket soft dag med andra ord. Yeh! Like it!

Och nu lite te & sen tror jag att det blir sängen. Eller om jag ska häcka lite till på soffan. Dagens I-landsproblem. :-D

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0