Hemma..

..igen efter mycket slöa dagar på landet. Och nu menar jag verkligen MYCKET slöa dagar. Solat, badat. läst, gjort korsord och grillat. Helt sjukt skönt. Och så kom jag hem och beställde en ny mobil. Jag vet hur en semester ska tas. :-) Jag är också sjukt myggbiten. Jag brukar inte bli myggbiten men de verkade tycka om mig som fan den här gången. Ser ut som om jag typ har vattkoppor på benen. Sjukt varmt har det varit men det har ju varit lika väder här hemma som på ön. Ska dock bli skönt att sova i egen säng och vakna upp hemma i morgon. Har lite smått att fixa innan jag drar på måndag. Ska köra Mr Kanelbulle från Norr till Söder, köpa lite mer böcker, se till att jag denna gång VET vägen så man inte kommer fram tre timmar senare för att jag för femtonde gången inte hittar. (Kommer säkert inte hitta denna gång heller! :-)). Och fixa lite annat smått och gott. Men nu ska jag kolla lite tv, duscha och sen ska jag bara njuta av livet.

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0