Jag..

..vet hur en söndagskväll ska tas -med tvättstugan fram till klockan 22. Urk! Sov nästan tre timmar när jag kom hem, som tur var så hade jag mat kvar sen igår så jag slapp ställa mig att laga mat när jag vakna. Var vrålhungrig fan. Apropå ingenting så har jag inte vant mig än med mitt nya tagentbord på min mobil. Vet inte hur många konstiga ord och meningar jag skickat i väg och inte att tala om dessa halvfärdiga mess som jag skickat iväg av misstag. Senast i morse skickade jag ett mess som jag hade tänkt att lägga i utkast för att skicka senare men skickade iväg det 05.45!! av misstag. Visserligen att hon skulle jobba men inte förrän sju, det är ju inte säkert att man går upp så tidigt bara för det. Men hon svarade väldigt snabbt så antingen var hon vaken eller så väckte jag henne. :-) Idag känner jag mig lite mindre irriterad men det finns inget go i mig idag heller. Men det kanske återkommer på min semester. Förhoppningsvis.

Kollade på "Love & other drugs" med Jake Gyllenhall och Anne Hathaway igår. Den var sådär men han var ovanligt snygg i den. Så om ni diggar honom -kolla på filmen och skit i den ganska så trista handlingen. :-)

Nu har jag skrivit en massa skit -nu tvättstugan igen!

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0