Söndagkväll..

..det är nåt visst med söndagkvällar vare sig man är ledig eller inte. Jag vet inte varför det är så. Jag håller tummarna att Miss R kan få en vecka semester när jag har min sista semestervecka i augusti. Det skulle vara så smutt att få komma iväg en vecka innan hösten börjar på allvar. Eftersom skolorna börjat då så kanske man kan få tag i en ganska billig resa. Förhoppningsvis. Men jag ska inte hoppas för mycket att komma i väg. Så slipper man bli så besviken menar jag. :-) Jahopp, i morgon sticker jag igen som sagt. Och sen när jag kommer hem så ska jag kolla synen, beställa nya glasögon och fixa lite annat smått & gott. Och då har jag fått min nya mobil också. Yey! Snart får jag sluta att köpa nya mobiler, köper en ny varje år. Ganska onödigt egentligen, för de gamla funkar ju utan problem. Jaja, skärpning. :-)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0