Har..

..bloggat en aning dåligt på sista tiden. Idag är jag ledig. Yes! Tre dagar ledigt har jag framför mig. Ska bli så jäkla skönt. Idag ska jag inte göra ett skit men i morgon ska jag till IKEA och fixa mina möbler. Idag ska jag hämta Mr Kanelbulle och köra honom till söderort. Hm..undrar när jag kommer få ha honom hemma egentligen. :-) Eller om jag ska hänga på ut i kväll, har inte bestämt mig. Jag kanske borde göra nåt kul i stället för att sitta hemma och häcka men det är ju så jävla skönt att göra det också. SVÅR beslutsångest. :-)

Nope, ska ta göra lite kaffe och sätta mig på balkongen med min bok. Jag vet hur en ledig dag ska tas. Jabba-dabba-dooo! :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0