Jaha..

..vad har hänt denna dag? Inte ett skit & det har varit så skönt. Jag har bara fixat & donat lite när lusten fallit på och sen har det varit soffan som varit min bästa vän. Nice! Och så har jag drömt om att det var jag som vann drömvinsten -106 miljoner -på lotto men det var inte jag kunde jag surt konstatera när jag rättade lottot. :-( Bara att fortsätta att spela. Det sägs ju att det är större chans att träffas av blixten än att vinna högsta vinsten på lotto. Och med min tur så vet vi redan nu vad som kommer att hända. Just det -blixtnedslag! :) Eller jag blir träffad av blixten när jag är på väg att lösa in högsta vinsten på lotto. :-D Japp, det kommer vara mitt öde.

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0