Japp..

..vet att jag har varit dålig på att blogga men jag har varit upptagen med annat. Och inte med det ni tror era snuskisar! ;-) Har handlat ny inredning på IKEA, monterat ihop de jävla sakerna. Och sen har jag jobbat och jobbat över. Så jag har inte haft nåt socialt liv alls. Nu börjar lägenheten bli så som jag vill ha det. Den blev ju lite mörkare än vad jag hade räknat med men det löser sig med lite färgklickar. Jag har fortfarande grejer kvar att montera. Så det ska jag göra sen efter trippen till Kista Galleria. Där ska det inhandlas jeanskjol och lite annat smått och gott. Man kan inte spara på skattepengarna! Gud förbjude! :-D

Have fun!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0