LEDIG!

Och sen är det bara 4 dagar kvar & så går jag på semester. Great! Idag har jag bara varit uppe en kort stund i morse och sen sov jag till klockan två. Känns som om jag skulle kunna sova för natten redan nu. Skittrött liksom. Igår var jag och en kollega på jobbet ute & åt. Vi har fastnat för indisk mat och har ni inte provat det så gör det. Det är sjukt gott. Jag fattar inte att jag inte har käkat det tidigare. Papadam med mango chutney. Mm-mm-mm!! Och nanbrödet med vitlök. Och det blev värsta åskovädret och vi satt ute och käka (under markis) så det blev en schysst stund efter jobbet. Vad kommer hända mer idag då? Inte ett skit. Kommer att fylla på min kaffekopp, ta upp min spännande bok, göra middag och matlåda. Wow, vilken innehållsrik dag. :-)

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0