Måndag!

Och jag är ledig! Det är fan great! Synd bara att jag inte fick mer sovmorgon. Vakna klockan sex. Jobbade till klockan åtta igår. Jaha, vad har hänt sen jag skrev sist då? Det känns som om jag fan jobbar jämt. Har jobbat över en hel del på sistone. Men det är kul på jobbet så jag ska inte klaga alltför mycket. Väldigt kul på jobbet faktiskt. ;)

Nu i helgen är det utgång med kollegorna på jobbet. Och det ser jag fram emot som fan gör jag. Nu ska jag bara hitta kläder till det. Men det verkar vara kört att hitta en helt vanlig svart eller vit skjorta utan massa tjafs på. (Tror jag har skrivit det tidigare att det är svårt att hitta.) Mina planer är att ha tajta jeans, en vit eller svart figursydd skjorta/blus och så har man ett tajt lite längre linne under som går ner över höfterna. Och så ett par snygga stövlar till. Om jag hittar det jag vill ha så kommer jag att bli kvällens höjdpunkt. Haha!

Fan, vad jag längtar tills det blir värmare. När man kan sätta sig ute på nån servering & dricka öl ute. Eller bara ta en filt och dra och grilla. För denna sommar har jag riktig semester. Kommer kännas konstigt. När hade jag semester sist liksom? Nu ska jag bara bestämma när jag ska ha den. Och det måste jag bestämma innan sista mars. Och eftersom tiden går så jävla fort så är det typ sista mars i morgon. :-)

Jag är ingen melodoifestivalnörd :) men fan vad jag gillar "Oh, my God" med The Moniker och "Something in your eyes" med Jenny Silver. Har dom låtarna på min MP3. Behöver jag skriva att de spelas HELA tiden? :) Ska köpa CD-skivan så jag har dom i bilen med. WOOHOOO!

Oh my love, oh my love
You're such a beautiful surprise
I'm in love, I'm in love
And I cannot get enough
Ooh la la, ooh la la
Don't ever want this to be over

Yea!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0