Ledig måndag!

Yea! Jobbade till 01 i natt. Från 06.30 till 01, var en aningens trött i morse. Som tur var fick jag taxi hem från jobbet. Kändes lite lyxigt att glida ner i baksätet efter arbetspasset och bara vara hemma på kort tid. Jag gick och lade mig på en gång när jag kom hem och somna på två röda. Och när klockan ringde i morse var jag dödens trött. Åkte i väg och vägde mig. -1.6 kilo ner. Jabba-dabba-dooo! Åkte hem, diskade och plockade lite och sen var det soffan med täcke och lite sömn. Det behövde jag. :-) Är fortfarande lia trött. Kommer att somna som en stock i kväll. Hm..vad ska det bli till middag i kväll då? Jag är sugen på kebabrulle men de har ingen bra grill här i centrum. Och jag orkar inte åka till Palmyras i Årsta. DILEMMA! Ska kolla i frysen vad som finns. Undrar om inte jag har pannkakor där som jag gjorde förra veckan. Då blir det pannkakor. Ni antecknar va? :-D

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0