Shit!

Vad jag har sovit. Sovit som en jävla gris. Först somna jag igår vid fem, hörde inte att några hade ringt eller skickat sms. Sov till åtta. Somna igen vid elva och sov till klockan två!! idag. Kanske en aning utmattad och jag skulle ledigt kunna sova nu med. Jag har jobbat hela helgen och övertid med fem timmar fredag, lördag och söndag. Och jag jobbade i torsdags när jag egentligen skulle vara ledig. Så jobbat en vecka i sträck och 23 timmar övertid på det tar ut sin rätt.

Nu är min lägenhet ÄNTLIGEN målad! Det blev lite mörkare än vad jag hade räknat med men det kan man fixa med lite belysning och bryta av med ljusa färger. Nu ska jag köpa soffa och lite annat smått & gott. Den nya TV:n är på väg också. Nu åker tjock-TV:n ut en gång för alla. :-) Jag har ingen soffa för tillfället så jag häckar i sängen. Men det är fan inte fel det heller.

Sen har det inte hänt så jävla mycket mer. Jobbat, kommit hem, lagt mig för sent, jobbat lite till och sen varit väldigt osocial. :-) Men jag kommer att ha en sjuk bra lön till min semester! YEY! Har två veckor efter midsommar & sen två veckor i augusti.

Det är fan kallt ute. Var ute och handlade och frös som en gris. Fattar inte hur folk kan gå i shorts och bara T-shirt typ. Jag hade jeans, T-shirt, munkjacka och vantar. Folk kollade snett på mig. :-)

Nej, nu ska jag dra iväg till brorsan ett tag. Vi hörs!

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0