Söndag, söndag, söndag!

Yey! Idag har jag ledigt! Great! Dricker kaffe & njuter av att det är fint väder ute. Ska ta mig ut och få lite sol snart. Och så ska jag hinnna med att hämta min TV om Tomteboda-terminalen har söndagsöppet. Annars har jag inte så mycket andra planer, en schysst söndag har jag framför mig med andra ord. Me like! Hade en bra jobbdag igår, lugn & skönt. Men det är fan trist att jobba eftermiddag och kväll.

Och det är bara 5 jobbveckor kvar innan jag har semester. Ni anar inte hur skönt det ska bli. Ska vara på landet och sen ska jag häcka på brorsans land & grilla, bada och bara vara. Jobba en period och sen går jag på semester igen i augusti. Och då kanske det blir en resa utomlands. Det skulle vara great! :-)

Nope, dricka upp kaffet & sen ringa Miss R.

Ha en bra söndag!

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0