Ledig dag!

Lööövley! Och det regnar ute så jag tänkte snart krypa ner i sängen snart igen. Ska bara dricka upp mitt kaffe först. :-) Ni kan inte fatta hur mycket jag längtar till januari och Egypten -det ska bli sjukt skönt att komma iväg. Men innan dess ska de vara middag hos mig, julfest med jobbet, jul och nyår och sen så -EGYPTEN. Kan inte säga det nog. :-D ALL INCLUSIVE. ;)

Mina ilningar och smärtor i tänderna har gått över som tur var annars hade jag fan avbrutit behandlingen. Yey!

Slänger ett öga på "Lyxfällan" och jag blir fan mörkrädd på de som medverkar i programmet. Idag är det ett par som har betalat allt på avbetalning typ. Varför förstår inte folk att det blir bara dyrare i längden? De lägger 18.000 kr/år på coca-cola. Najs.. :-/

Nope, kaffe, bok och sängen.

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0