Lördag!

Ledig lördag. Great! :) Vad kommer att hända idag då? Inte mycket, tänkte jag skulle ta mig till grannbyn och kolla in filmutbudet på "Hemmakväll". Ta en eller tre promenader till med Mr Mongo -som just nu ligger och snarkar hårt på soffan brevid mig. Laga lite käk och sen kommer det inte att hända så mycket mer tror jag. Hittade en sida på nätet med helt okej priser på kläder, nackdelen var att allt typ var slutsålt. Men de lär ju komma in med fler grejor. Så checka in här: http://www.bonprix.se/ Hittade en del snygga grejor faktiskt. Tänkte köpa lite nytt till Egypten men inte än.

Undrar om jag ska ta mig lite mer kaffe och slå ett öga på TV:n eller ska jag ta mig i kragen och plocka lite? Hm, tror att kaffet lockar mer just nu. :-)

Adios..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0